Subject: Maanteekaitsevööndisse kõrghaljastuse rajamine
From: "Sommer, Vidrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 07:54:21 +0300

Tere

Oleme ehitamas Adra-Jaama kinnistule (Adra-Jaama, Valuste küla, Lääneranna
vald, Pärnu maakond) alajaama ning projekti ja ehitusloas on nõue, et
rajaksime kõrghaljastuse AJ-a ja maantee vahele. Projektis on
kõrghaljastuse alla ettenähtud maantee kaitsevööndis. Soovime
kõrghaljastuseks kasutada Serbia kuuski ning soovime Transpordiameti
kooskõlastust selle jaoks.

Manuses projekti asendiplaan.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

energeetikaehituse division

alajaamade- ja infrastruktuuri osakond

Vidrik Sommer

Projektijuht

Savi 5/2, Pärnu, Pärnumaa 80040

P: +372 59 113 793

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.